måndag 18 maj 2015

Sytt och vandrat

Idag blev en förvaring färdig. Gillar de här broderierna med 50-talsstuk. Broderi från Julias Needles Design.



Sedan har jag experimenterat med en förvaring med genomskinlig framsida. Nu vet jag hur jag ska göra (tror jag). Nästa förvaring blir perfekt.


Jag vandrar ju på Kjugekull på tisdagar. Nu blommar orkidéer och gullvivor. Förra tisdagen var dottern och de vuxna hundarna med.




Sen måste ju katter och valpar komma med. Här är dom:





Asta

Ester


3 kommentarer:

  1. vilka kul nessar med tanterna. Dina plast är bättre än mina ser jag för min blev lite väl hög. Ska göra en till. Måste ju testa så att det blir bra storlek på den.

    SvaraRadera
  2. Kul broderier! Förvaringar av olika typ går alltid åt. kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Fina blommor men valparna och missarna är finare. Snygga nessar!

    SvaraRadera